نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا 'علاءالدین بروجردی ' روز چهارشنبه با بیان اینكه آمریكا از مدت‌ها پیش به دنبال تغییر نظام سیاسی در سوریه بود ، افزود : خیلی از طرح‌ها و نقشه‌های آمریكایی‌ها در منطقه موفق نبود، بر همین اساس امیدواریم درباره دمشق نیز اهداف آن‌ها راه به جایی نبرد.

وی درباره اقدام صریح واشنگتن به تغییر ساختار سیاسی در سوریه، افزود: تلاشی كه برخی كشورهای منطقه از جمله عربستان و قطر برای براندازی حكومت بشار اسد انجام می‌دهند بر اثر فشارهای واشنگتن است.

هیلاری كلینتون وزیر امورخارجه آمریكا در اظهار نظری با بیان اینكه نظام سوریه باید سرنگون شود گفته بود : رژیم اسد دیگر كنترل اوضاع را از دست داده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی درباره موضع‌گیری ضد ایرانی 'جیمز كلپر' رییس سازمان اطلاعات ملی آمریكا ، گفت: سیاست شناخته شده ایران مبارزه با تروریسم درهر شرایط است اما آمریكایی‌ها با آدم ربایی و كمك به گروه‌های تروریستی در منطقه عملاً در كنار رژیم صهیونیستی مظهر و نماد تروریسم دولتی هستند.

وی ادامه داد : اظهارات این مقام ارشد اطلاعاتی آمریكا كاملاً مطرود، مردود و غیر قابل قبول است.

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس درباره مذاكرات آتی هسته‌ای ایران با 1+5 گفت : با توجه به پیشنهاد كا‌ترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای از سرگیری گفت‌و‌گو‌ها به نظر می‌رسد این مذاكرات در آینده نزدیك شكل بگیرد.

رییس كمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینكه مذاكره نتیجه بخش همیشه به عنوان یك اصل مدنظر جمهوری اسلامی بوده است، افزود: اگر رایزنی‌های جدید میان ایران و 1+5 در یك فضای منطقی و براساس احترام متقابل انجام شود، به نظر می‌رسد پیگیری راه‌های دیپلماتیك در پرونده هسته‌ای ایران راهگشا باشد.

سیام **1708 1568





:: برچسب‌ها: عشق ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: